See you in 2021!
We hadden u in november graag ontvangen op de 32ste editie van dé vakbeurs voor de horeca & grootkeukens.
Helaas besliste het coronavirus er anders over en bleven de hallen van Flanders Expo leeg.
We blikken echter vol trots terug naar 2019: 8 hallen, 620 exposanten, 52.000 bezoekers…
allemaal met een hart voor de horeca!
En uiteraard blijven we niet bij de pakket zitten, maar kijken nu al reikhalzend uit naar de volgende editie! We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen van 21 t.e.m. 25 november 2021 en wensen u ondertussen het allerbeste toe!
aftermovie 2019
De 31ste editie stond in het teken van Taste The Green Future, waarbij zowel de organisatie als de exposanten extra inzetten op duurzaamheid en ecologische oplossingen.
Naast het ruime exposantenaanbod, was er ook aandacht voor sterke content met meer dan 70 culinaire wedstrijden, workshops en seminaries.
De hoogtepunten werden in de aftermovie gebundeld.
Food &
Non Food
van kwaliteitsvolle ingrediënten, over kooktechnieken tot afgewerkte producten.
Coffee, Tea & Sweets
De Coffee & Tea Academy informeert en inspireert!
Hospitality, Interior & Technology
Ontdek alle snufjes en trends op het vlak van inrichting, aankleding, interactiviteit, audio & video.
Fresh & Authentic
U vindt er ook de start-up zone met nieuwkomers op de markt.
Kitchen hardware
Café World & Nightlife
Snack & Fastfood
Chef's Place
op uitnodiging
Topaanbod van delicatessen, wijn, spirits, tableware en decoratie.
Masterclasses for top chefs by top chefs.
Innovation

inspiration
What exhibitors say?





MET DANK AAN ONZE PARTNERS
Ons engagement voor uw veiligheid
Meer dan ooit is uw veiligheid één van onze hoogste prioriteiten. Onze events en eventlocaties stellen alles in het werk om de properste en veiligste plek te creëren om mekaar te ontmoeten en zaken te doen. Uw gezondheid en welzijn zijn onze topprioriteit.

Reiniging en hygiëne

Desinfectie
Tijdens onze events zullen alle oppervlaktes gereinigd worden met een type ontsmettingsmiddel dat ook in ziekenhuizen wordt gebruikt. De meest aangeraakte oppervlaktes zullen heel regelmatig gedesinfecteerd worden. Electrostatische sprayers voldoen aan de strengste hygiënenormen.

Hand hygiëne
Desinfecterende handgel zal overal op het event en in de gemeenschappelijke ruimtes (zoals seminariezalen) beschikbaar zijn. Ontsmet uw handen regelmatig! Wegwerphandschoenen zijn ook verkrijgbaar.

Food & drinks
U kan nog steeds eten en drinken kopen in onze hallen en op onze events. Onze cateraars zullen alle veiligheidsrichtlijnen respecteren die hun vanuit de overheid worden opgelegd. Wij vragen u vriendelijk om voor het eten uw handen te wassen en te desinfecteren.

Cashless betalen
Om gezondheidsredenen aanvaarden we enkel cashless betalingen in onze Easyfairs eventlocaties.
Persoonlijke bescherming en detectie

Mondmaskers
Mondmaskers zijn verplicht op onze events. Wij raden u aan om uw eigen exemplaar te dragen maar er zullen maskers verkrijgbaar zijn, indien u het vergeten bent.

Plexiglas schermen
Er zullen plexiglas schermen voorzien worden bij registratie desks, infopunten, cateringpunten en alle andere balies die bemand zijn tijdens het event.
Fysieke afstand

Bezoekersdichtheid
Om voldoende fysieke afstand te kunnen bewaren, zullen we op ieder moment het aantal mensen aanwezig in de hallen monitoren, in lijn met de richtlijnen van de lokale overheid.

Social distancing
Wij vragen u om steeds een afstand van 1,5 meter te bewaren.

Vermijd fysiek contact
Er mag geen lichamelijk contact zijn bij de begroeting: geen handen geven en niet kussen.

Online registratie en touchless scanning
Registreer u voor elk event, registratie op het event is niet langer mogelijk. U ontvangt een bevestingsmail met uw toegangsticket. Print dit toegangsticket uit en breng het mee naar de beurs. Zonder geprint exemplaar kan u de beurs niet bezoeken. Uw barcode zal gescand worden aan één van de (touchless) scanning balies.

Registratie via tijdslot
Op bepaalde events zal u tijdens de registratie of tijdens de aankoop van uw ticket een specifiek tijdslot voor uw bezoek moeten kiezen. Enkel op die manier kunnen de social distancing regels gerespecteerd worden en bespaart u tijd.

Online voorbereiding
Via de website van onze events kan u uw bezoek zo efficiënt mogelijk organiseren. U kan de exposantenlijst en het content programma raadplegen en vooraf inplannen welke firma’s en producten u wenst te zien en welke seminaires u wenst te volgen. Voor bepaalde seminaries dient u zich op vooraf in te schrijven aangezien het aantal plaatsen beperkt is per seminariezaal.

Eenrichtingsverkeer
Eenrichtingsverkeer in de gangen zal helpen om uw bezoek veilig en aangenaam te maken. Bezoekers zullen elkaar minder kruisen en zo kan u makkelijk anderhalve meter afstand bewaren.

Looplijnen
Indien gangpaden voldoende breed zijn om bezoekers in beide richtingen toe te laten, vragen wij u de looplijnen te respecteren die de looprichting aangeven.

Maximum capaciteit in conferentiezalen
In conferentiezalen zal er steeds een afstand van 1,5 meter tussen de stoelen bewaard worden. Dit betekent dat de capaciteit per zaal beperkt wordt, dus kom op tijd. Ga niet zitten op een stoel waar duidelijk op vermeld staat dat hij niet kan gebruikt worden.

Voelt u zicht ziek, blijf thuis
Hoe graag we u ook willen verwelkomen op onze events, wij vragen u graag om respect te hebben voor de gezondheid en de veiligheid van iedereen. Indien u zich ziek voelt – ook bij milde symptomen van een verkoudheid of koorts – blijf dan a.u.b. thuis.