22 – 26.11.20  FLANDERS EXPO GENT

Nieuwe openingsuren

zo tem woe: 9u30 – 19u

do: 9u30 – 17u

Food &
Non Food

Hallen 1 & 8
De laatste trends en de nieuwste producten in de dranken- en voedingssector:
van kwaliteitsvolle ingrediënten, over kooktechnieken tot afgewerkte producten.

Coffee, Tea & Sweets

Hal 2
Het accent op koffie, thee en dessert met een totaalaanbod van koffiemerken, apparatuur, accessoires, ...

De Coffee & Tea Academy informeert en inspireert!

Hospitality, Interior & Technology

Hal 3
Beleving in een hotel of horecazaak is cruciaal!

Ontdek alle snufjes en trends op het vlak van inrichting, aankleding, interactiviteit, audio & video.

Fresh & Authentic

Hal 4
De focus ligt op ambachtelijke en verse producten met een authentiek karakter.

U vindt er ook de start-up zone met nieuwkomers op de markt.

Kitchen hardware

Hal 5
De nieuwste en meest innoverende keukenoplossingen voor zowel de chef de cuisine als de grootkeukens.

Café World & Nightlife

Hallen 1 & 6
Het kruim van de Belgische brouwerijen, aangevuld met een trendy en bruisend aanbod voor de nightlife scene.

Snack & Fastfood

Hal 7
Hét trefpunt voor de snackbaruitbater of friturist!

Chef's Place

Hal 8
op uitnodiging
Exclusieve ontmoetingsplaats voor topchefs en sommeliers.
Topaanbod van delicatessen, wijn, spirits, tableware en decoratie.

Masterclasses for top chefs by top chefs.
Innovation
Horeca Expo overview
exposanten
bezoekers
merken
beursoppervlakte
inspiration

aftermovie 2019

De 31ste editie stond in het teken van Taste The Green Future, waarbij zowel de organisatie als de exposanten extra inzetten op duurzaamheid en ecologische oplossingen.

Naast het ruime exposantenaanbod, was er ook aandacht voor sterke content met meer dan 70 culinaire wedstrijden, workshops en seminaries.
De hoogtepunten werden in de aftermovie gebundeld.

Video afspelen

What exhibitors say?

met dank aan onze partners

MET DANK AAN ONZE PARTNERS

Ons engagement voor uw veiligheid

Meer dan ooit is uw veiligheid één van onze hoogste prioriteiten. Onze events en eventlocaties stellen alles in het werk om de properste en veiligste plek te creëren om mekaar te ontmoeten en zaken te doen. Uw gezondheid en welzijn zijn onze topprioriteit.

Reiniging en hygiëne

Desinfectie

Tijdens onze events zullen alle oppervlaktes gereinigd worden met een type ontsmettingsmiddel dat ook in ziekenhuizen wordt gebruikt. De meest aangeraakte oppervlaktes zullen heel regelmatig gedesinfecteerd worden. Electrostatische sprayers voldoen aan de strengste hygiënenormen.

Hand hygiëne

Desinfecterende handgel zal overal op het event en in de gemeenschappelijke ruimtes (zoals seminariezalen) beschikbaar zijn. Ontsmet uw handen regelmatig! Wegwerphandschoenen zijn ook verkrijgbaar.

Food & drinks

U kan nog steeds eten en drinken kopen in onze hallen en op onze events. Onze cateraars zullen alle veiligheidsrichtlijnen respecteren die hun vanuit de overheid worden opgelegd. Wij vragen u vriendelijk om voor het eten uw handen te wassen en te desinfecteren.

Cashless betalen

Om gezondheidsredenen aanvaarden we enkel cashless betalingen in onze Easyfairs eventlocaties.

Persoonlijke bescherming en detectie

Mondmaskers

Mondmaskers zijn verplicht op onze events. Wij raden u aan om uw eigen exemplaar te dragen maar er zullen maskers verkrijgbaar zijn, indien u het vergeten bent.

Plexiglas schermen

Er zullen plexiglas schermen voorzien worden bij registratie desks, infopunten, cateringpunten en alle andere balies die bemand zijn tijdens het event.

Fysieke afstand

Bezoekersdichtheid

Om voldoende fysieke afstand te kunnen bewaren, zullen we op ieder moment het aantal mensen aanwezig in de hallen monitoren, in lijn met de richtlijnen van de lokale overheid.

Social distancing

Wij vragen u om steeds een afstand van 1,5 meter te bewaren.

Vermijd fysiek contact

Er mag geen lichamelijk contact zijn bij de begroeting: geen handen geven en niet kussen.

Online registratie en touchless scanning

Registreer u voor elk event, registratie op het event is niet langer mogelijk. U ontvangt een bevestingsmail met uw toegangsticket. Print dit toegangsticket uit en breng het mee naar de beurs. Zonder geprint exemplaar kan u de beurs niet bezoeken. Uw barcode zal gescand worden aan één van de (touchless) scanning balies.

Registratie via tijdslot

Op bepaalde events zal u tijdens de registratie of tijdens de aankoop van uw ticket een specifiek tijdslot voor uw bezoek moeten kiezen. Enkel op die manier kunnen de social distancing regels gerespecteerd worden en bespaart u tijd.

Online voorbereiding

Via de website van onze events kan u uw bezoek zo efficiënt mogelijk organiseren. U kan de exposantenlijst en het content programma raadplegen en vooraf inplannen welke firma’s en producten u wenst te zien en welke seminaires u wenst te volgen. Voor bepaalde seminaries dient u zich op vooraf in te schrijven aangezien het aantal plaatsen beperkt is per seminariezaal.

Eenrichtingsverkeer

Eenrichtingsverkeer in de gangen zal helpen om uw bezoek veilig en aangenaam te maken. Bezoekers zullen elkaar minder kruisen en zo kan u makkelijk anderhalve meter afstand bewaren.

Looplijnen

Indien gangpaden voldoende breed zijn om bezoekers in beide richtingen toe te laten, vragen wij u de looplijnen te respecteren die de looprichting aangeven.

Maximum capaciteit in conferentiezalen

In conferentiezalen zal er steeds een afstand van 1,5 meter tussen de stoelen bewaard worden. Dit betekent dat de capaciteit per zaal beperkt wordt, dus kom op tijd. Ga niet zitten op een stoel waar duidelijk op vermeld staat dat hij niet kan gebruikt worden.

Voelt u zicht ziek, blijf thuis

Hoe graag we u ook willen verwelkomen op onze events, wij vragen u graag om respect te hebben voor de gezondheid en de veiligheid van iedereen. Indien u zich ziek voelt – ook bij milde symptomen van een verkoudheid of koorts – blijf dan a.u.b. thuis.

Bedankt!

Wij danken u om deze regels te respecteren.
Hou het veilig en tot binnenkort op een van onze events.

Scroll naar top