17 – 20 nov 2024 | Flanders Expo Gent

myPOS
myPOS

myPOS

Over ons

myPOS is een fintech-bedrijf dat eenvoudige betaaloplossingen aanbiedt aan kleine en middelgrote ondernemingen. Onze mobiele betaalterminals en het myPOS-platform biedt ondernemers alles wat ze nodig hebben om altijd en overal betalingen te accepteren.

Met de zelfstandige mobiele betaalterminals van myPOS ben je in staat alle betaal-en kredietkaarten en contactloze betalingen te accepteren. Onze betaalterminals worden standaard geleverd met een gratis simkaart met onbeperkte data, werkzaam in heel Europa. Met deze service ben je altijd mobiel en overal in staat betalingen te accepteren met het sterkste netwerk in de buurt. Of je nu in de winkel staat, bij klanten op bezoek gaat, op een beurs bent in het buitenland of online wilt verkopen, met myPOS zit jij nooit ergens aan vast.

Wij behoren tot één van de grootste spelers in België en zijn uniek doordat wij geen abonnementen, instelkosten of servicekosten per product of dienst in rekening brengen. Je betaalt enkel een laag transactietarief wanneer jij betaalt wordt. Daarnaast krijg je alle ontvangsten direct uitbetaald op je myPOS account. Ons doel is hiermee ondernemers te helpen groeien door de kosten laag te houden en complexe zaken eenvoudig te maken.

Kortom de kracht van myPOS is:
– Geen contracten, geen maandelijkse kosten of verplichtingen
– Gratis simkaart met EU data bundel
– Altijd direct afwikkeling van betalingen, ook in het weekend en op feestdagen
– Laag transactietarief voor ieder bedrijf
– Zelfstandige betaalterminal vanaf €59
– Gratis op maat advies
– Verkoop & Support winkel in Antwerpen en Zaventem

Kom langs in onze winkel, bezoek ons op de beurs of stel je vraag door een bericht te sturen. Wij helpen je graag verder.

Nieuws

Vacatures

Sales & Support Specialist Antwerpen & Zaventem

In deze functie ben je verantwoordelijk voor:
• Contact met klanten via telefoon en email aangaande verkopen en opvolging.
• Het toepassen van voorschriften, procedures en werkinstructies.
• Sales- en marketingactiviteiten van de vestiging.
• Het ondersteunen van klanten bij vragen over de producten en diensten

Wie ben je?
Om deze functie succesvol te vervullen heb je:
• Doorzettingsvermogen, een hoge gunfactor én humor.
• Aantoonbare saleservaring en/of service-ervaring is een must.
• Zeer sterke commerciële, communicatieve en relationele vaardigheden.
• Resultaatgerichtheid: jouw klanten zijn tevreden.
• Je hebt ervaring met geautomatiseerde systemen en office-applicaties.

Wat bieden wij jou?
• Vast dienstverband, fulltime functie (38 uur).
• Prima salaris met een variabel component bij het realiseren van targets.
• Reiskostenvergoeding.
• Maaltijdvergoeding
• Hospitalisatieverzekering
• 25 vakantiedagen.

Vacatureadvertenties bekijken »

Contactinformatie

Stuur ons een bericht

Scroll naar top