De ambitie van TFKC is om een échte love brand rond wijn op te bouwen. Bijna iedereen in België, Nederland en de rest van Europa drinkt wijn, en toch bestaan er niet veel grote wijnmerken? In tegenstelling tot bier, frisdrank of water, kan bijna niemand vijf wijnmerken opnoemen. Wij zien dat als een enorme kans om een sterk merk te bouwen waar wijn centraal staat.
In België zijn we met onze blikjes momenteel de wijnpartner op bijna alle grote festivals (Werchter / Pukkelpop / Dour / Wecandance / Horst …). In het Verenigd Koninkrijk werken we samen met gote festivalorganisatoren zoals Superstruct en Livenation (+1,3 miljoen festivalgangers dit jaar in de UK), én onze blikjes zijn ondertussen ook verkrijgbaar bij Delhaize.
Onlangs hebben we met succes ook flessen gelanceerd. Die vinden nu hun weg naar premium locaties aan de Belgische kust (beachbars) en in het binnenland (Gazon / Antwerpse horeca, …).
We sourcen onze wijnen rechtstreeks bij een vijfde generatie familiebedrijf in de Languedoc.
Onze rosé bestaat uit Grenache / Syrah / Cinsault, en onze witte wijn is een Sauvignon Blanc.





