VENERIT

Over ons

Door het aanbieden van producten als Teamleader, Office 365 en Cisco Meraki ondersteunen wij (onder andere) Horeca in hun dagdagelijkse administratie en werking. Vereenvoudiging en efficiëntie zullen hen meer werkvreugde en meer factureerbare uren opleveren. Na onderzoek blijkt dat Horeca eigenaars naast een kassa- en eventueel werkurensysteem zich weinig laten bijstaan door IT-toepassingen. Venerit willen hier verandering in brengen. Met kennis van zaken in zowel IT als Horeca staan wij op de Horeca Beurs om Horeca te tonen hoe IT hun business een boost kan geven.

Los van standaard management en administratieve noden, kunnen sommige intelligente setups diepere kennis over het bedrijf opleveren. Hier enkele voorbeelden:

We enable tracking of live client device location within a location by using the wifi network.
Analyze patterns such as foot traffic by time of day and how the capture rate varies across different locations.
This insight answers questions such as is my new marketing campaign at site A working based on the foot traffic numbers or do I need to staff more people at site B during peak hours.

Gemarkeerd product

Nieuws

Vacatures

Neem contact met ons op