De plaats van een #HuginAMug chai in de 3de generatie koffiebars

Ontdek in een funky uiteenzetting hoe een #HugInAMug zijn plaats in de 3de generatie koffiebars verovert.

Het Belgisch voedingsmerk CHALO lanceerde in augustus 2015 vier smaken authentieke Indische Chai Latte. Het wereldberoemde Indiase drankje op basis zwarte Assam thee, pittige kruiden, suiker en melk, dat je warm en koud kan schenken! Nu 4 jaar later hebben ze meer dan 18 producten en zijn ze verkrijgbaar in meer dan 22 landen wereldwijd.

De Chalito’s vertellen je over de opkomst van chai latte in de 3de generatie koffiebars en hoe hun #HugInAMug deze beweging van single-origin koffie en latte art heeft veroverd. Zoals de uitdrukking van het logo-aapje, niet belerend maar op z’n Antwerps, funky, tegelijkertijd schattig, stoer en een tikkeltje eigenwijze manier.

In de Coffee & Tea Academy demonstreren ze hoe je snel en gemakkelijk een heerlijke chai latte serveert, warm, koud, of in foodpairings! Ontdek tijdens deze tasting ook de nieuwste producten in het Funky Feel Good assortiment en laat je verleiden door gezonde alternatieven die je doen hunkeren naar meer.

Chalo betekent “let’s go, we moeten vooruit” in het Hindi, wat perfect weerspiegelt waar ze voor staan!